2016. április 16., szombat


IMÁDSÁG JÉZUS SZENT SZÍVÉHEZ




























Szent Szívedben Jézusom
Rejtem minden óhajom
Te értem oly sokat tűrtél
Keresztfára feszíttettél
Légy bánatban és örömben
Mindenkor az én szívemben
Hogy sebedbe helyezzem
Minden imám és kérelmem.

.
Szent Szívedben Jézusom
Rejtem bűnöm bánatom
Honnét kegyelem bocsánat
Édes béke reám árad.
Mert midőn szent véred omlott
Szereteted reám gondolt
S midőn végsőt dobbant szíved
Nékem szerzett új életet.

.
Szent Szívedbe Jézusom
Rejtem számos nehéz gondom
Bátran bízva a jövőben
S mint gyermek anya ölében
Úgy nyugszik, oly békén pihen
Tudja, hogy nincs veszedelem
Bár örvények tátonganak
Lába alatt az anyjának.

.
Szent Szívedbe Jézusom
Rejtem minden rokonom
Mindenkit kit szeretek
Felajánlok Teneked
Neveiket írd szívedbe
Rejtsd el őket szent sebedbe
És ha nem lehetek velök
Gondozd őket, légy mindenök.

.
Szent Szívedbe Jézusom
Temetem el bánatom.
Taníts meg csendben szenvedni
Szenvedve Téged szeretni
Mert amit érted szenvedünk
Az lesz a mi dicsőségünk
Fényforrássá válik majdan
Ha most küzdünk ezer bajjal.

.
Szent Szívedbe Jézusom
Rejtem öröm s vígságom
Csillogó fény ne kábítson
Tőled el ne választhasson
Sem szerencse, sem boldogság
Röpke öröm s más hiúság
Oly szívet adj énnekem
Mely mindenkor hű legyen.

.
Szent Szívedbe Jézusom
Rejtem én sok dolgom
Hogy munkámat jól végezzem
Hivatásom jól betöltsem
Segíts erre szentséges szív
Mert ki fárad és hozzád hív
Annak nagy lesz jutalma
Övé a menny birodalma.

.
Szent Szívedbe Jézusom
Rejtem búm és bánatom
Kérésem és szeretetem
Aggódásom törekvésem
Mindent, ami lelkem bántja
Szent Szív szívünk jó barátja
Ó hallgass meg, légy most velünk
Hogy fönn egykor Veled legyünk.
.✝
Amen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése